دوباره بهار می آید. دوباره بوی دل انگیز یاس ها و اقاقی ها در کوچه دلم می پیچد. دوباره بوی تو می آید....چشم دل می بندم، آرام از گذر امروز فرا می روم به دوردست ها... پنجره دیروز را می گشایم با تو آغاز می کنم شب و روز را. یادها و خاطره ها را.... باد می اربعین...
سجاده سبز دعایم را بر پهن دشت خاکی عرفان گشوده ام، قنوت بارانی ام را به سویت پرواز داده ام، به امید دریایی شدن، آب را به چشمان منتظرم بخشیده ام، ناله های شبانه ام را در دل شبهای قدر باریده ام، سفره شبانه ام را با جرعه ای آب به یاد حرم دوست چشیده ام. اربعین...